Gå til innhold

tahembre's 1987 Golf II aKa "Kråka!"

Ranger emnet

tahembre

Anbefalte innlegg

Ja, må vel skrive inn litt her og da iogmed at jeg ENDELIG har fått plassert hendene på et ratt igjen.. :cruising:

Hadde tidligere en '93 Golf 3, men ble lei av den og havna på taket 3 ganger før jeg fløy rett i en bergvegg, så den er nå historie og jeg har gått over til en 3dørs golf 2 istedet... :)

Golfen ble kjøpt av jawiggen her inne på forumet, og var UTROLIG nydelig når jeg fikk den..

Ferdig styla med 13" stålfelger med høyprofil(!!!), gjennomrusta eksosanlegg, feiljustert tenning med pottesmell, smådårlig clutch, uten håndbrekk, og med en radio som tok inn KUN nrj... :afro

Nå er det jo tross alt 4 dager siden jeg fikk bilen, og når jeg har hat arbeid bare 3 av de sier det seg vel selv at jeg har fått begynt med noe iallefall :)

Har per nå fått montert inn 6x9" i begge dørene med blå belysning, kobla opp ny spiller, blå interiørbelysning i taket, brukt 4 timer på å bannes over den ELENDIGE sotfilmen de leverer på biltema, prøvemontert ny bakpotte (4" vinklet med blå/fritert enderør fra thorsov).

Imorgen blir g60-bredding lakkert og montert, forhåpentligvis kommer de hvite sommerfelgene til fredagen ( 17-205/40 ) så jeg kan finne ut hvor mye det vil være mulig å senke bilen å få tak i senking som passer bilen, mulig det kobles opp en android-tablet som media-center iløpet av uka, en eller annen gang iløpet av sommeren blir bilen levert til riis bilglass for soting av bakrutene og for å få bytta framruta og montert sota øverste del av frontruta, og forhåpentligvis finner jeg noen som har den der gti-leppa til 90-fanger liggende til en hundrelapp eller no sånt nå snart :)

Kommer vel opp et par bilder etterhvert når jeg bare får tid til å ta noen :)

Bil nr 49: [ 2002 Subaru Impreza ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider