Arfas Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Halla! Jeg skulle ta ut Cd spillern min i dag fordi den satt ikke fast. Når jeg tok den ut og satt den inn igjen merka jeg at det ikke er lyd i høytalerne. Tror noe har skjedd med ledningene som satt på at den kanskje datt ut når jeg satt den inn elns. Men problemet er at jeg ikke får selve spillern ut. Hva kan jeg gjøre? Den er helt STUCK Ingen anerlse hva jeg kan gjøre. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 når du kjøperein cd spiller så får du med noen pinner som skal stappes inn på hver sin side på spilleren , er du låse ting midt på cdspilleren ca ( komme ann på spiller ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Jeg har ikke noe slikt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskk Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Stikk innom nærmeste stereobutikk eller bilextra eller lignende, de har sånt ;) Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Den sitter liksom DØNN Fast får ikke rikket på den engang. ER det vanelig? Sjekka tinga som fulgte med nå. Er dette nøkkelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 stemmer de viss du har 2 er de berre til å stappe 1 på hver side å rive den ut viss ikke stapper du den innpå eine sida tar et skrujern å holder den forsikti ut sån at den ikke detter ut på den sida så stapper du den inn på andre sida så bør den dette ut med ein gang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg