Thomas_Fredrikstad Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Heisann. Jeg har nylig kjøpt meg en 2002 modell Caddy som jeg tenkte å ha som en arbeidsbil. Men her idag så lyste varselampen for EPC i dashbordet. Det står ingenting om det i manualene som fulgte med bilen, og etter litt sjekking på internett så har jeg ikke blitt noe særlig klokere. Er det noen som kan forklare meg hva dette betyr? Er det farlig å kjøre med den feilen? Og kanskje noen tips på hvordan jeg får vekk feilmeldingen? Mvh Thomas 2001 BMW 520 Touring 2002 VW Caddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 EPC står for Electronic Powertrain Control. Er det samme som om motorlampa skulle lyst. Du må få lest ut feilkoden. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg