Vegar Gundersen Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 (endret) Gikk inn på kiosken, så mange unger som syklet utenfor. Da jeg kom ut var alle borte, og da hadde bilen fått en ripe på siden. Hva kan man gjøre? Redigerte innlegget, vi prøvar å halde oss til ein av dei utvalde målformene i Noreg. - Papi Endret Mai 11, 2011 av Papi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Ingen ting - annet enn å prøve å polere bort ripene. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Ja det er så forbannade irriterende! Det samme skjedde med Carismaen min, men jeg bryr meg så lite om den drittbilen at det ikke plager meg. Som sagt, du må nok til pers med rubbing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Hvor en teit det høres ut, så er det bilen din som har skylden, da denne stod i "veien". rent hypotetisk kunne de ha klatret opp på taket på bilen, og falt ned, da hadde det likevel vært bilen sin feil. så her er det som det sies, frem med rubbing og polering og gjør det beste ut av det :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg