amazon1967 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Fant da ut nå at det sitter to store sikringer under dashen en 40 amp og en 50 amp den på 40 er gått satt inn ny og da gikk vifta i 1 min så gikk sikkringen igjen hvordan kan jeg sjekke om f.eks viften er kortsluttet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Da har jeg målt ledningene fra vifte de er kortsluttet så da blir det og plukke den av i morgen og sjekke den noen ide hvordan og få den av uten og plukke ned hele fronten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Da virket vifta litt skal den gå hele tiden eller går den når det trengs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg