Mr.TransAm Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Hei folkens! :) Etter å ha snakket med utallige eiere av Camaro og Firebird oppover årene, har det klødd i finger´n etter å få ordnet noe mer organisert rundt oss som har F-bodies her i landet, og samtlige jeg har luftet ideen for har vært veldig interessert i dette. Være seg organisering av treff, utveksling av deler, råd og tips etc... Derfor tok jeg initiativet forrige uke til å registerere http://www.fbcn.no, og dra i gang en klubb kun for oss som kjører Firebird og Camaro! Foreløpig er alt veldig i startgropa som dere, men man må vel starte et sted? :) Og jeg tror ikke man burde ta seg vann over hodet i første omgang. Foreløpig er jeg admin, mod, president, kasserer og vaskekjærring, så får håpe på litt medlemmer med initiativ og lyst til dette etterhvert! :P Ser virkelig frem til dette! Anders Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Flott tiltak! :m'm: Men det reiser jo også en del spørsmål.. Pontiac og chevy delen av forumet her jo helt dødt og jeg tror ikke det er liv laga for enda et forum.. Men å få til et treff/cruising eller i det minste å lage en egen samling på de store amcar og biltreffene tror jeg kunne blitt knall! Det finnes jo tross alt en del av disse bilene rundt om kring. Men spørsmålet blir kansje hvor i landet man holder til. Kan være vanskelig å samles til en gjeng om alle er spredt over hele landet.. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Det er stor spredning ja, men det er også en positiv ting syntes jeg :) Og selv om chevy og pontiac delen her er dødt, vil jo ikke det automatisk si at dette blir dødt og. Vi sparket i gang et lignende tiltak noen år tilbake med stor respons, men pga manglende vedlikehold og videreutvikling døde prosjektet. Derfor prøver man igjen :) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg