storform Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Hei! Jeg har nylig fått en ny Mitsubishi ASX intense. Den har et Rockford Fosgate-anlegg som jeg synes spiller meget bra. Har imidlertid et problem med musikkavspilling fra USB-memorystikk (minnepenn). Det som skjer, er at jeg titt og ofte får feilmeldingen "NO CONNECTION". Dette skjer når jeg skal skifte spor, evt. velge et spor fra en annen mappe. Den stopper da opp, gir feilmeldingen NO CONNECTION , før LOAD USB kommer opp og avspillingen starter med aller første spor på enheten. Har prøvd med 2 ulike enheter (helt nye) av forskjellig merke, samme skjer. (Litt mer teknisk: Diskene har formatet FAT32. Prøvde å formatere den ene minnepennen i formatet NTSF, men da ville den ikke lese den i det hele tatt.) Setter stor pris på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Hvilken spiller har du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storform Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 (endret) Det er et 710W Rockford Fosgate™ premium lydanlegg. USB-kontakten sitter i boksen under midtarmlenet. Endret Mai 12, 2011 av storform Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Velkommen til forumet! birthday Foreslår at du i første omgang tar en tur til Mitsubishi og spør om å få en update på spillerens software (evt. sjekker at du har nyeste versjon og hører om de har vært borti lignende), det kan hjelpe. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg