Ratata Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Denna har dem begynt å spille en del på radio nå. OFFF!!!! Noen som mener å huske å ha sett denne som ett Melodi Grand Prix-bidrag på slutten av 70-tallet, sansynligvis 78 eller 79. Men der melder jeg pass, ass' 3 spanske babes her: The ketchup song.mpeg Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 YES YES YES!!! Har leita etter den sangen LEEENGE, har ikke visst hva den het!! *lagret på pc'en* TAKK SKAL DU HA, RATATA!! det der er jo en ånkli go' sang da!!! drekka sang å 'litt forskjellig musikk smak ute å går ja' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 dårlig sang men fine damer ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 MrHappy er i full gang med å lære dansen :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 kult refreng det er vel tatt fra sugger hill gang - rappers delight eller no... kjenner det igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 ja, kommer i skikkelig go' humør når jeg hører den sangen, skikkelig vorspiel musikk! sang som anbefales å høre på på vei til jobb, hjelper på humøret;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 hehe..... jeg var sikker på at de sang på engelsk i den sangen i går kveld jeg :D en smule promille kanskje hahahaha..... Videoen er nok tatt fra Playback VM denne gangen tror jeg ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by Schlasken dårlig sang men fine damer ;) Dama klarer ikke å sitte i ro når hu hører den. Farlig når hu kjører bil, det der. Syntes den var litt bedre på engelsk (nynorsk) enn på spansk. Nyyyydelige dansetrinn............ lol Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Synes den låta bare er plagsom jeg. Ingen her som skjønner hva dem synger?? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by Loppa hehe..... jeg var sikker på at de sang på engelsk i den sangen i går kveld jeg :D en smule promille kanskje hahahaha..... Videoen er nok tatt fra Playback VM denne gangen tror jeg ;) Den finnes både i engelsk og spansk versjon...;) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by suggen Den finnes både i engelsk og spansk versjon...;) åååja... Bare hørt den spanske versjonen jeg... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 noen som veit hva den engelske versonen heter? har prøvd å laste ned tre ganger nå, men fått spansk verson alle gangene!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Du finner den engelske på winmx. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 den dansen er så dårlig så det er nesten ikke morro en gang..... ehh... jo det er det !! HAHAHAHAHAAHAHAHAH nesten så MrHappy & HåkonA kunne ha funnet på noe bedre på sparket på et streetmeet jo ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Originally posted by suggen Den finnes både i engelsk og spansk versjon...;) Ahhh.... takk. Var ikke sååå full alikevel da :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg