JDokken Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Hei, jeg trenger biler til månedens babe shoots for StreetCars Norway. Fotograferingen vil foregå på dagtid i Drammen og trenger biler evt. locations som passer til denne type bilder. Jeg vet det går mange flotte biler rundt omkring i Drammen så noen har vel lyst til å stille? Ta kontakt på mail til dokken@streetcars.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Kunne lett stilt med mine 2 Skylines hadde jeg bodd der:) hehe Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JDokken Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Trenger fortsatt biler til shoots, gjerne på kveldstid også hvis dette passer bedre for enkelte. Her får du en fin mulighet til å vise frem bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg