blown Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Noen som vet? Noen som har sett en? Jeg holder på å importere meg en 2006 SRT-8 nå, hadde vært arti å vite om det fins andre i landet allerede. Gleder meg til å skli rundt i den her... :) Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Mener det er en i Molde-området som har en. Har sett den i et blad (Gatebil?). Det var kanskje ikke SRT-8 da. Han har vel en Chrysler 300 og en Dodge Magnum. Ellers så er jo Chrysler 300 stasjonsvogn så og si samme bilen. Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blown Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Magnum/300C fins det som du sier flere av (jeg har selv en Magnum SE fra før), men en SRT-8 har jeg ikke sett. Mulig Biltilsynet kan opplyse om slikt? Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kameramannen Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 I sverige finns det 53 stycken SRT8 totalt - men det var inte det du frågade. Har en SRT8 själv - hör av dig om du behöver hjälp - jag har nog gjort varje fel som finns och lärt mig massor på vägen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg