Remulade Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Kun trekket, den bøyelige platen. Forrige eier har tatt det av og jeg aner ikke hvordan det går på igjen! :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentarne82 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 ok. det var faktisk overaskende lett. så fremt at du har samme system som meg. sitter ved to klips på den ene enden og to kanaler på den andre enden der det skal inn to stk "pinner" hvis du ser på innlegg nr 2 på denne tråden , på bilde nr to så ser du den pinnen jeg snakker om. veldig enkelt når du ser hvordan det passer sammens. altså kanalene inn først på pinnenen så klipsa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Ja har lagt merke til de pinnene og klipsene. Tar du panelet på fra innsiden, eller fra utsiden oppå taket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentarne82 Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2011 jeg tok av hele kassetten jeg da..hehe.. men tror nok du skal få det på hvis du åpner luka litt. så ville nok ha satset på innsiden. kanskje viss du tilter luka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg