daniesands Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Slik dere ser på bildet går denne opp - den går kun opp når jeg justerer bilen opp forran. Senker jeg den går denne på plass igjen, etter det jeg har skjønt. Noen som vet hvordan jeg kan få denne ned? eller på "plass"? Takk for hjelpen! Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 (endret) Vil tro det fungere motsatt av det du beskriver, men dette ser merkelig ut. Går stempelet på demperen rett gjennom fjærbeinslageret? Ser ut som du har montert noe feil her, eller rettere sagt glemt å montere noe. Skal det ikke være en skive og mutter på undersiden av fjærbeinslageret, altså på nedre del av det gjengede partiet på stempelet. Det gjengede partiet på stempelet vil da låses fast i fjærbeinslageret. Slik jeg kan se ut ifra bildet så har demperen din null effekt, den bare står der? Endret Mai 14, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 gjorde det samme på golfen :) du må skru over ALT untatt skålene fra de gammle demperne :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 (endret) Har de gammle fjerne liggende her. Er det da disse jeg må skru over? Jeg har da eller han som gjorde det skrudde alle foringer og alt fra disse demperne - lettere sagt gummien. Er det mere som må festes oppå demperen? Bilen så slik ut da jeg først senket den men så hevet jeg den når jeg kom hjem igjen og da sjedde dette som jeg trenger hjelp til nå. Og ja, demperen står bare der. Den har ingen mening, ithink. Når jeg kjører hoper demperen opp i panseret. Noe som jeg ivertfall ikke liker... :( Endret Mai 14, 2011 av daniesands Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 jupp! skal kun være fjærene og det dekslet igjenn Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Ikke fortell meg at jeg må ha stangen også? Jeg har kjøpt FK Silverline X senkesett med fjærer og dempere - alt komplett. Kun den koppen/skruen ? :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 er kun toppen og skruen du trenger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Supert, då stekker jeg ut å skrur det på ;) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 ja, ble kanskje lit dårlig forklart av meg :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg