Kim Andrè Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 G-Laderen min trenger en overhaling nå......Er det noen som vet hvor jeg kan få det gjort skikkelig? evt. tlf nummer ? Har fått tips om G-Tech,men sjer det står mye "drit" om dem i furumet....Hvem andre gjør en slik jobb??? Har parkert bilen no........dem sa på VW at lagrene var gåen no,er en litt spesiell "dirre" lyd i den...mest når motoren er kald...når den blir varm er det bare litt,lyden forsvinner hvis jeg legger litt press ned på laderen mens motoren går...har vært slik en stund,men tørr nest`n ikke å kjøre mer no,i tilfelle den plutselig ryker...det blir for dyrt... Må vell sikkert en overhaling til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 http://www.kompressorkanada.ca/ http://www.jabbasport.com/ http://www.slstuning.de/ Og så har du polo classic her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 du gjør det lurest i å la bilen stå, viss ikke kan det bli dyrt, hvis den ikke allerede har tatt kvelden. det høres ikke bra det du beskriver. snakk med frode (polo classic) hær på forumet, han har virkelig peiling på g-ladere. min tok kvelden for litt siden, snakka men polo classic og han ordna dette for meg for en overkommelig pris. mvh roger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Har en nyoverhalt lader du kan få kjøpe....overhalt for under 10`km siden Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by xtreme-corrado du gjør det lurest i å la bilen stå, viss ikke kan det bli dyrt, hvis den ikke allerede har tatt kvelden. det høres ikke bra det du beskriver. snakk med frode (polo classic) hær på forumet, han har virkelig peiling på g-ladere. min tok kvelden for litt siden, snakka men polo classic og han ordna dette for meg for en overkommelig pris. mvh roger... Hvor mye måtte du ut med for å få den overhalt a ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Hei..Jeg har sendt laderen min til overhaling nå.. Polo Classic skal ha 5200kr for full overhaling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Det er ikke noe en kan gjøre selv ? Kjøpe et overhalings kit, og plukke fra hverandre G-laderen. Hadde vært mye billigere sikkert. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 men er du da helt sikker på at du fikk allt helt perfekt, og at det ikke går i lufta når du vrir om tenninga...! Vist det er brukt originale overhalings-kit, så var ikke det en galen pris. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Polo Classic er med stor sannsynlighet norges garantert råeste på G-ladere, hør med hvem som helst.. Han bruker kun originale kit hvis jeg ikke husker feil. Overhalt forresten selv, med en gang jeg fikk min og vil ikke anbefale alle på å prøve dette hvis man ikke har ganske stor kunnskap eller hjelp, som jeg fikk! :D:D:D Jeg brukte alt fra versktedpresse til "blowtorch" for å varme lageret som satt ved utsuget på laderen, sor at det skulle falle ut. Ikke bare dette med begge veivene skal står i riktig posisjon for at ikke kompresjonsprosessen skal bli feil. Det funket fett for meg, fikk tak i et billig sett fra en kar i stavanger, 3500 for alt. Da var alt originalt, utenom det største lageret som var fra tjekkia eller noe! Kan prøve å få lagt ut en hel liste over hva jeg bytta! Må abre finne det først:D:D:D:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Var det Thomas du kjøpte med, også kalt The Fanatic? Litt utenom: Har hatt en merkelig lyd fra laderen en stund, som har komt og gått. Den kan best beskrives som en høy rapelyd, og var godt merkbar inne i bilen. Sjekka litt i kveld, og det viste seg at skiva mellom bolten og reimhjulet på kompressoren var laus, og hadde spist seg et godt stykke inn i reimhjulet. Dette skapte en klaprelyd som blei forsterka av laderen, og gav med masse unødig bekymring.. Dette er bare et tips til andre som får lignende lyder. det kan godt vere no som ligger og klaprer, så sjekk det. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Hvor mye trykkfall er normalt om det hopper ut en apex-seal? mangler 0,2 bar på måleren:mad: Inger ulyder, så eg håper på en lekasje.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by RSG60 Hvor mye trykkfall er normalt om det hopper ut en apex-seal? mangler 0,2 bar på måleren:mad: Inger ulyder, så eg håper på en lekasje.. Kommer ann på hvor den hopper ut og hvor stor bit av sporet som er ødelagt, men et sted mellom 0,2 bar og alt ladetrykket..... Har den hoppet ut har du 95% sikkert en skraplader. Kim Andre har hatt skikkelig flaks med sin lader. Var like før senterdelen tok kvelden. Den hadde RS porting, 70 mm ladehjul og ladet bare 0,7 bar. Grunnen til dette var nedslitte tettingslister. Når de er nye er de 3,8 mm høye. Slitegrensen går på 3,5 mm og Kim Andre sine var 3,2 mm........ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Det er mindre en et år siden jeg hadde full overhaling på de, og den har gåt på filter i boks hele tiden, så de burde ikke vere slitt så mye allerede.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Var heldigvis bare styreslangen til BOV som var gåen! Så nå er hele BOV fjerna, og eg er kvitt både plagsom lyd, møkkete motorrom, og trykklekasje! :) :) :D :op :cool: Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.