Blondina Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Jeg kjøpte en sånn billig rød hydraulisk jekk på biltema, men får ikke til å senke den.. Det skal vel ikke være noe hokus pokus.. Jeg vrir håndtaket mot venstre som det står i bruksanvisningen. Hva går jeg glipp av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Om du ikke har noe vekt på jekken, så prøv å stå på den, er ikke alltid dei senker seg like enkelt uten noe vekt på, om du har vekt på den, så kan det være noe med retur ventilen som ikke åpner skikkelig Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondina Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Det er ikke noe vekt på den. Tenkte jeg skulle teste ut hvordan den fungerte før jeg prøvde meg på bilen, men nå får jeg ikke jekket den ned, så da går det dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Du tar håndtaket ifra jekkedelen og bort på skruen på venstre side på jekken? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondina Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Nei, det har jeg ikke gjort. Aldri brukt en sånn jekk før og uten figurer i manualen er det ikke mulig å skjønne at det er det man skal gjøre... Dette er alt som står: "Åbn pumpeventilen (42) helt ved at dreje pumpehåndtaget mod uret" Skal prøve igjen når jeg kommer hjem fra jobb.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Kan hende du må sette foten på den for at den skal gå ned igjen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Som todleif sier så må du nok sette håndtaket over på returskruen og åpne denne. Vet ikke om det er den jekken på bildet du har, men såvidt jeg kan se så er returskruen nede til venstre på den. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg