Hans Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 audah..... :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by dysleckticker Ja, da var forelegget kommet... 3 mnd inndragelse av førerkort 5000 i bot, eller 10 dager fengsel... huff.... nei fyfaen. ta kontakt med en advokat og hør med han om han vil ta saken gratis. for her du en STOR mulighet for å få igjen lappen uten noen som helst bot. - Har en kamerat som fikk 40k i bot a snuten og inndragelse av pc. Han fikk fri advokat ettersom advokaten syntes saken var så god. End of story endte med inndragelse av cd-brenner samt 5k i bot. Så jeg mener du har en KREM sak å gå videre med. Ta kontakt med advokat og fortell historien for ham. Han eller hun vil garantert ta saken, ettersom det ikke finnes bevis i saken. ;) Lykke til! Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Jeg ville aldri latt denne saken ligge,vertfall ikke betalt den bota uten å ta kontakt med en advokat først!! Som Golf T&Nos så klart! sier så tror jeg nok en advokat ser denne saken som meget intressant!! Politiet har ingen (INGEN) bevis mot deg,og så lenge det ikke var/er sperrelinjer der,og du mener forbikjøringen var kontrollert,så betaler du ikke bota og lar det gå med det!! Snakk med en advokat,så kan det som sagt ende med at du får tilbake kortet og slipper å betale denne bota! Sure penger!! Lykke til! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Ville aldri i livet latt dette ligge nei.. STÅ PÅ FOR FAEN!! Kan ikke la dem slippe så lett! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Politiet har jo en bevisbyrde i denne saken, de må klare å bevise at du kjørte uaktsomt. De kan jo forsåvidt påstå ditt og datt, men det blir ord mot ord (selv om kanskje politiets ord teller endel mer). Uansett er slikt kjipt! Har heldigvis aldri hatt noen uoverenstemmelser med politiet selv, bank i bordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hva var grunnlaget for boten? greit det var uaktsom kjøring, men sto det begrunnet hva du hadde gjort? AAALDRI finn på å betal den bota! De har ingen bevis, går du til advokat slipper du nesten garantert unna.. Lykke til..! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 de gangene jeg har vært uheldig med politiet imot meg har jeg bare tråkka mer på gassen. da gir de opp med å snu med en gang. de pleier å bremse opp, men når de ser at du forvinner så lett gir dem opp strax.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg