Gå til innhold

Ja, jeg klarte det..Ikke le

Ranger emnet

thanatos

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by dysleckticker

Ja, da var forelegget kommet...

3 mnd inndragelse av førerkort

5000 i bot, eller 10 dager fengsel... huff....

nei fyfaen. ta kontakt med en advokat og hør med han om han vil ta saken gratis. for her du en STOR mulighet for å få igjen lappen uten noen som helst bot.

- Har en kamerat som fikk 40k i bot a snuten og inndragelse av pc. Han fikk fri advokat ettersom advokaten syntes saken var så god. End of story endte med inndragelse av cd-brenner samt 5k i bot.

Så jeg mener du har en KREM sak å gå videre med. Ta kontakt med advokat og fortell historien for ham. Han eller hun vil garantert ta saken, ettersom det ikke finnes bevis i saken. ;)

Lykke til!

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri latt denne saken ligge,vertfall ikke betalt den bota uten å ta kontakt med en advokat først!! Som Golf T&Nos så klart! sier så tror jeg nok en advokat ser denne saken som meget intressant!! Politiet har ingen (INGEN) bevis mot deg,og så lenge det ikke var/er sperrelinjer der,og du mener forbikjøringen var kontrollert,så betaler du ikke bota og lar det gå med det!! Snakk med en advokat,så kan det som sagt ende med at du får tilbake kortet og slipper å betale denne bota! Sure penger!!

Lykke til!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var grunnlaget for boten? greit det var uaktsom kjøring, men sto det begrunnet hva du hadde gjort? AAALDRI finn på å betal den bota! De har ingen bevis, går du til advokat slipper du nesten garantert unna..

Lykke til..!

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gangene jeg har vært uheldig med politiet imot meg har jeg bare tråkka mer på gassen. da gir de opp med å snu med en gang. de pleier å bremse opp, men når de ser at du forvinner så lett gir dem opp strax..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider