madskk Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Hei, har kjøpt meg en Mac audio mpx mono 1500 som driver en kicker comp vr 12" Det jeg lurer på er åssen jeg skal stille inn bass boost, sub sonic, low pass og level på forsterkeren for å få maksimal lyd ut av den :) Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Lowpass på 60ish, subsonic på 30-tallet, bass boost på 0 og gain ca. kl 12-13 er vel en fin start. bruk ørene dine for å høre deg frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Jeg ville startet med å finne ut hvor høyt du kan spille på høyttalerene ellers i bilen, så justere gain på monoforsterkeren til suben spiller fint sammen med høyttalerene. Resten er som beskrevet over her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskk Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Tusen takk :) Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg