Gå til innhold

Kn filer på d4d motor

Ranger emnet

oz_Racing

Anbefalte innlegg

hei,har kjøpt en hiace d4d,men ser att på denne motoren er det en føler som man må tak vek,men åsen kommer bilen til og oppføre seg da,kanskje i nødmodus.Har hatt en 88 hester hiace før og der var det ikke en sån føler,så lurte på om noen andre har montert dette på en d4d 102Hk motor?

02 Toyota hiace kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kjøpe et innsatsfilter fra K&N som passer i original boks?

jeg vet ikke om man får kjøpt det og vis man får det så har jeg ikke lyst på det pga jg har ett kn filter fra den andre bilen jeg solgte,vis jeg kunne brukt det hadde det vært supert så slipper jeg og cashe ut mer penger på ett annet filter :)

02 Toyota hiace kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah slik å forstå.

Fikk tak i til min Isuzu så da må det vel finnes til Toyotaen og. Det er jo bedre å ta luft der den er kald istedenfor fra motorrommet som er varmt og det er jo egentligt ingen effekt å hente heller! ;)

kaldest er jo best,men skal jo lage varmesjold osv,men får se når jeg henter bilen,skal spøre toyota om hva som skjer vis jeg napper ut luftmengdemåleren,noen biler stopper,andre går bedre og noen harker :P

02 Toyota hiace kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er luftmengde målern det da.. Den må du ha der ellers så får den gærn blanding med luft og diesel.

Men om du åpner luftfilterboksen så kan du tre inn kn filteret ditt inn under der. Kan vise deg Fetter ;)

Gjorde det på Hiacen min også :)

05' Toyota HiAce 2.5 D-4D!

00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210!

BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider