corrado_G60 Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Tenkte jeg skulle senke snart, bare få på rs-line fanger'n, skjørter og bakfanger først. Kjører med 215/17/40 . Hvor mye anbefaler dere å senke? 40mm foran og bak? 60/40? 60/60? Vil helst kunne passere dumper uten å på forhånd ha målt høyden på dumpene først :P Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Du skal få et H&R senkesett billig fra meg. Det er TUV godkjent, men bilen blir ikkje godkjent med det pga av at du måtte redusere maks akselvekt bak med 60 kg, og det ville ikkje biltilsynet vere med på.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 hmm..ok.. 40mm? det er kun fjærer? Og til sist, hvor mye skal du ha? ;) Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 400,- hvor i landet bor du(hvor langt er det til nærmeste flyplass)? hvor mye det senker ser du på bildene på hjemmesida. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Bor i Fredrikstad. Nærmeste flyplass blir vel Rygge det da. 30mm, hmm...Jeg kjører 17" på 40 profil..eneste "kravet" er at det ikke er luft mellom dekk og hjulbue..holder 30mm da? ;) Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Det ble vel litt feil formulert, men du skjønte det sikkert..Altså ikke "luft" mellom dekk og enden av karosseri eller hvordan jeg skal forklare det :P Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 da må du nok senke litt mere en 30 ja.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 ok. hvor mye da ca? 40? 60? Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 noe sånt ja, det er vel noen her som kjører med det opsettet, som kan svare deg bedre! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 kjøpte inter alloy sitt senkesett med dempere (40/40)..er et av de billigste settene man får tak, men ble veldig fornøyd med det..3500 ga jeg.. Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by lil`ob kjøpte inter alloy sitt senkesett med dempere (40/40)..er et av de billigste settene man får tak, men ble veldig fornøyd med det..3500 ga jeg.. kjører også på inter alloy 40/40 fjærer men med gule koni. Det er lavt nok. Det som er kjipt er at orginalfangern foran er så lav i forhold til resten av bilen. og laveste punkt under bilen er veldig mye lavere enn kanalene, så man kan ikke senke mer, men bilen ser fortsatt skyhøy ut, fordi du ser kun kanalene og ikke under bilen. Suger til å forklare, men skjønner sikkert tegninga Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 skjønner ;) fått et tilbud på 60/40 sett..men frykter at det kan bli i det laveste laget foran siden jeg også har satt på rs-line fanger fra seidl. Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 hvor mye lavere er den enn orginal G60 leppa? jeg har ca 7-8 cm fra leppa og ned på org alufelger og 195/50/50 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 vet ikke..fikk den på først idag, og det så faktisk ganske likt ut som orginalen..så da går det nok bra allikevel ;) Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 var ute å målte nå..var ca 11cm fra nederste del av fangeren og ned til bakken, dette med vinterfelgene da.. 195/15/55..på sommer'n kjører jeg 215/17/40... Hvordan tror du det går nitewlkr, med tanke på det settet ditt? :) Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg