xtreme-corrado Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 min er senka 40/40 på sacks fjærer og dempere med org frontfanger og den tar lett nedi foran når jeg kjører over fartsdumper. subber også oppi bak med passasjerer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 ok..har du noe bilde av bilen din? Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 desverre, har ikke nå kamera, kun på mobilen, men det blir vel så dårlige bilder. kan jo kansje prøve å ta et par i mårra når det er lyst ute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 ok, det hadde vært toppers..bare ta nærme ved hjulbuene og gjerne foran så jeg får sett hvor lavt den ligger i forhold til bakken :) Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 min er senka 40/40 på sacks fjærer og dempere med org frontfanger og den tar lett nedi foran når jeg kjører over fartsdumper. subber også oppi bak med passasjerer... Hvor store felger har du på da xtreme-corrado? har 15" vinterfelg med 65profil foran og 55bak. Bak er det MYE luft rundt hjulbuen, men foran ser det bra. Så jeg er ikke sikker på om jeg skal ha 17" eller 16" felger, max 225/40/16(16) eller muligens litt mere gummi. Hvis jeg tar 16" med 215/45/16 å senker den 40mm, subber den da tror du? Skal ha på en ny fanger snart, bare en slik jeg limer på istendefor en orginale fronten, liker den svæært dårlig..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 bilen ser jo lavere ut, men avstanden mellom hjulbue og dekk er fortsatt lik. Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg