Skruuf Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Hei. Har en passat 2003 highline som jeg vurdere å bygge om til dobbel din i. Noen som vet hvor jeg kan bestille dette fra? Har jeg en luftkanal til midtdysene som er buet bak klima/varme-betjening innvendig i midtkonsollen, eller er den rett? Noen som har peiling? Takker for alle svar! :D Syns det er litt tragisk med enkel din.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Du må ha litt deler ja, og det finner du her: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_542/products_id/5233 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Enda en tråd om dette. Hehe. Søk og lær, før du spør.. Hehe. Finnes maaaange tråder fra før om dette. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg