Stein! Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Hei. Sliter enda med å få til lambdaen. Bruker innovate lc 1 og datasprut av merke Electromotive tec GT. Hva skal verdiene i tec gt være, og hva skal legges inn i output 2 i LMprogrammer for innovaten? En annen ting er at jeg har prøvd det jeg har funnet av info osv, men jeg får en veldig stor forskjell i gaugen og på dataen uansett hva jeg prøver. Jordingen skal være bra. Er så mye forskjellige tall at jeg blir faktisk usikker på om det er gaugen eller gten som er rett, men utifra diverse ting så stemmer nok gaugen, men om den viser rett er jeg jaggu ikke helt sikker på. Lambdaen kan jo settes opp med forskjellig volt signaler i programmet, men dette kan jo electromotiven også, så blir så usikker. Har koblet gaugen på output 2 sammen med pink pin 33 (ego +) ifra gten. Siter 93' Mercedes-Benz C280 Turbo 370hk/515nm @ hjul 1 bar. 93' Mercedes-Benz E280T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg