AudiNils^o Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Heisann. Nå i det sisste har det kommet en irriterende ulelyd fra bilen. denne kommer når hastigheten kommer opp til 50-60 km/t og forsvinner igjen når jeg begyner å runde 100 km/t. Den er også mye lavere når jeg har fullastet bil. Noen som vet hva dette kan være? Hjullager eller hjulstilling? Takk for svar :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Kan det være noe så enkelt som dekkene? Har det kommet plutselig, evt. etter dekkbytte? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Uten og ha hørt lyden, setter jeg en finger på hjullager. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiNils^o Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Takk for svar :) Denne lyden kommer både fra vinter og sommerdekk.. Fikk bilen på jekk i dag, og fant ut at hjullageret høyre side bak var gåent.. :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg