renjål Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 http://www.thefastandthefurious.net/fast-and-the-furious-2.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Jepp, det kommer en oppfølger. Gjett om jeg gleder meg! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 planene har kommet litt lenger en det som står i denne artikkelen. Castingen av alle bilene som skal vere med er ferdig. Ryktene som jeg hørte på min siste tur til USA går ut på at "hovedrollen" blir spillt av en Skyline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 å jeg som har gleda meg til fast and the furious 2, så er det en skyline i hovedrollen??? FY FAEN, NÅ GLEDER JEG MEG NÅ!!! ingen som veit når sånn ca den kommer ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Har du ikke sett bilde av den da? Skyline R34. Finnes en annen tråd på "Off Topic" om F&F 2 forresten :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 hmm..den skyline`n var den blå? var ikke det en annen film da som var noe i likhet med Fast`n the furious? (mulig jeg blander sammen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by NoLimit hmm..den skyline`n var den blå? var ikke det en annen film da som var noe i likhet med Fast`n the furious? (mulig jeg blander sammen) Tror du blander litt... Det var det riktige bildet av F&F2 bilen. Liten lekker sak den der! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 blander vel litt jeg ja!! Den bilen der gleder jeg meg til å se ja!! Søt liten sak det der.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by Essex å jeg som har gleda meg til fast and the furious 2, så er det en skyline i hovedrollen??? FY FAEN, NÅ GLEDER JEG MEG NÅ!!! ingen som veit når sånn ca den kommer ut?? Release Date: June 6th, 2003 I USA vel og merke. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Kom over noen fotoalbum på nettet. Ettersom jeg skjønte er det visst bilene som skal være med i F&F2 som var utstilt. The Fast and the Furious 2 Casting Call Pics Album 1 Album 2 Album 3 Album 4 Album 5 Mye lekkert å se på! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 DÆVEN!! Hva er dette da!?? http://community.webshots.com/storage/1/v3/2/25/38/42522538NZJylP_ph.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by NoLimit DÆVEN!! Hva er dette da!?? http://community.webshots.com/storage/1/v3/2/25/38/42522538NZJylP_ph.jpg Verdens styggeste supra!! Jeg så det på ett bilde fra siden av den og kjente igjen baklyktene. hehe, stygg ass!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Hva er dette?? Lexus MED Lexus-baklys?? :D http://community.webshots.com/photo/42524604/42524678Steyvy Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 er det noe POWER i de bila da?? på forrige fast and the furious var det jo stort sett biler som kun var styla, satt på filter, dump og eksos.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Den blå som er oppe på siden her har ingenting med FATF2 og gjøre. Er bare et dårlig reklame trix og kalle det en oppfølger til FATF. Den skal vere i en film som heter "joy of 6". Det er ikke det samme produksjons selskapet som lager den en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg