rberntse Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Har fått tak i et par aluminiumsfelger som skal pusses, grunnes og lakkeres i ensfarget aluminiumsfarge. Problemet er at det er vanskelig og komme til å få pusset overalt. Derfor lurer jeg på den enkleste måten å pusse felgene på, gjerne ved hjelp av drill eller annen redskap. Regner med at jeg ikke trenger å pusse helt ned til metallet, bare lage en ru overflate så den nye lakken sitter godt. Har vurdert glassblåsing eller noe, men tenker det blir unødvendig og fordyrende. Felgene ser slik ut: [ATTACH]22826[/ATTACH] Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Amundsen Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Jeg ville bare ha vasket de med en grå slipeklut. Det får du hos de fleste som selger sliperekvisita, inkl. Biltema (Du bør legge syregrunning på felgene slik at lakken biter på alu'et). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Duxola malingsfjerner? Har holdt på med ATS Classic selv, og de er et helvete å fikse med kriker og kroker Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rberntse Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Ja, det var det jeg tenkte, Polo Classic, at det er vanskelig å komme til overalt. Skal vurdere malingsfjerner. Bare overflaten under malingen blir ru nok. Ellers får jeg vel bare pusse for hånd og ta tiden til hjelp.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Jeg har også pusset opp ATS Classic, og det var slitsomt å pusse ned, men er man litt tålmodig går det fint:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg