_Kenneth_ Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 (endret) Hei, fant ikke noe eget forum for henger, så postet det her, da jeg mener det er litt "teknisk". =) Skal kjøpe meg biltralle, og har to stk i kikkerten med tilnærmet lik pris og spesifikasjoner. Brenderup er jo norsk, og har ikke hørt noe negativt om de, mens Pongratz er Østerisk og jeg har aldri hørt om de. Så jeg lurer rett og slett på om noen har noen erfaringer om dette merket, med tanke på kvalitet og tekniske løsninger osv, og om det kvalitetsmessig står i forhold til Brenderup sin henger med tanke på slitasje, rust osv. Endret Mai 19, 2011 av _Kenneth_ Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Brenderup er knall! Løp å kjøp :-) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg