Gå til innhold

Bilfrakter, Brenderup vs. Pongratz

Ranger emnet

_Kenneth_

Anbefalte innlegg

Hei, fant ikke noe eget forum for henger, så postet det her, da jeg mener det er litt "teknisk". =)

Skal kjøpe meg biltralle, og har to stk i kikkerten med tilnærmet lik pris og spesifikasjoner. Brenderup er jo norsk, og har ikke hørt noe negativt om de, mens Pongratz er Østerisk og jeg har aldri hørt om de. Så jeg lurer rett og slett på om noen har noen erfaringer om dette merket, med tanke på kvalitet og tekniske løsninger osv, og om det kvalitetsmessig står i forhold til Brenderup sin henger med tanke på slitasje, rust osv.

Endret av _Kenneth_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår