vectra-a92 Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Hei. Bilen min lekker noe forferdelig med servoolje sånn plutselig.. Tror ikke det er servopumpa, så lurer på om noen vet hva det kan være? Bilen drar også veldig mot høyre, kan det være styresnekka som har sett sine bedre dager? Vectra B, 2.0 16V 1996 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Om det lekker ut servooljeså burde det være lett å se hvor den kommer ut for å eliminere pumpe, kjøler osv :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra-a92 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 ok, da får jeg se om jeg får lånt meg ei grav eller en bukk så jeg får sjekka :) Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg