pike Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 jeg leste i motorbørsen at ruud bygger m3 i karbon og lurte på om noen har url eller telefon-nummer til det firmaet som lager delene håper på positive svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Tror ruud støper delene selv... han har iallefall begynt å annonsere e30 m3 panser i karbon til salgs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Se på be-4-you.com Der er det en kar som støper for han. Eller her: http://www.home.no/kas.design/hovedside.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pike Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by westside Tror ruud støper delene selv... han har iallefall begynt å annonsere e30 m3 panser i karbon til salgs... men....det står i bladet her at kreattiv komposit lager delene. han kan vel ikke lage de selv da...er det noen som har kontaktadr eller nr til den butikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 "Glassfiber deler/karbon deler Lager på bestilling ! Fangere,skjermer,panser,b.lokk, vinger mm Også drapering av deler til karbon! Har former til e30 m3 mm Send mail for forespørsel til din bil!! 16.12.2003 / Medlem nr.: E-post: ruudracing@be-4-you.com" Dette står annonsert under deler til salgs på bmwccn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 tror KAS på forumet har noe med dette og gjøre.. eller vet mye om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Er nok Kas ja etter som jeg har forstått! vurderer og få han til og lage noe til meg også... :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 creative composites heter det og det er jeg jeg som eier det. delene som blir laget til jan øyvind er kostbare produkter og vi gir helst ikke ut info eller pris på enkelt-deler. PIKE:men skulle du ha et 6 siffret beløp brennende i lomma kan du ta kontakt ;) Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 jeg driver og bygger nytt demoanlegg Kas, har du noe spreke forslag på div karbon effekter baki? terje Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg