AudiNils^o Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Heisann =) Jeg lurer på å kjøpe nye felger til bilen min. Dette er en 2004 audi a4 b6, med standard dekk 195x..x15. Dekk og felg jeg ser på er 235x35x19. Går dette bra på denne bilen? Tenker på fartshumper, om hjulbuen kommer til å slå nedi og i svinger osv. Takk for svar =)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Det burde gå fint, det kommer derimot også litt an på innpress på felgene. Jo lavere innpress, jo lenger ut bygger felgen. Det er for øvrig den dimensjonen du nevner som kommer opp som alternative dimensjoner hvis du sjekker hos div. felgleverandører, så det burde uansett ikke være noe problem :) Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiNils^o Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Konge :D Da får jeg bare håpe på at jeg får kjøpt disse :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 få se resultatet da kis!!! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiNils^o Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Må først få felgene i hus =)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg