Wheelman Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Jeg har kjøpt meg en guide til gta vice city som det står om alle oppdragene, bilene og sånn, men jeg skulle hatt noe lignende til GTA3 også. Finnes dette og i så fall hvor får jeg kjøpt det..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Celeborn Jeg har kjøpt meg en guide til gta vice city som det står om alle oppdragene, bilene og sånn, men jeg skulle hatt noe lignende til GTA3 også. Finnes dette og i så fall hvor får jeg kjøpt det..? Du finner de vell gratis på nettet da, http://www.google.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 gamefaqs.com/ Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg