azorpro Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Har satt på senkefjærer på mercedesen til en kompis. men bak så blir den ikke noe lavere.. har justert på det staget til nivåreguleringen, og da ble den litt lavere, men langt ifra nok.. noen som vet hva man må gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 kjøpe noe som senker mer? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azorpro Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 hallo, les hva som står da ! den senka ikke noe bak skrev jeg, kun når jeg justerte på nivåreguleringen. fram er det helt perfekt. vil den bli lav hvis jeg tapper av nivåreguleringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Du må justere ned nivåreguleringa når du setter på senkefjærer ja. Hvis du tapper av nivåreguleringen vil du miste demperfunksjonen bak/bilen vil bli helt forferdelig å kjøre. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azorpro Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 men jeg har justert det staget helt ned, og da seg den ned litt.. men den er veldig høy ennå: ( hva må man gjøre? kappe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Hvor mye skal du senke da? Hvor mange MM senker det settet du har kjøpt? Hvis du har justert maks er det neppe mer å gå på, men det er litt rart. Bilen skal legge seg veldig langt ned ved justering på staget, sånn er det ihvertfall på 124. 210 kjenner jeg ikke til egentlig, men Einar her inne kan nok gi deg et bedre svar. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azorpro Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Det skal senke 45mm med den minste puta. men det ble jo ingen forskjell før jeg justerte nivåreguleringa, og da seg den kanskje 2cm.. hvem er einar? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Mercedesguruen på Bilforumet...;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Hvor mye skal du senke da? Hvor mange MM senker det settet du har kjøpt? Hvis du har justert maks er det neppe mer å gå på, men det er litt rart. Bilen skal legge seg veldig langt ned ved justering på staget, sånn er det ihvertfall på 124. 210 kjenner jeg ikke til egentlig, men Einar her inne kan nok gi deg et bedre svar. Nei 124 blir heller ikke veldig mye lavere når du justerer staget til nivåen. Tipper du får samme resultat som du gjør på 210. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azorpro Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 hva må man gjøre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Kappe fjørene? flytte feste til staget? Forlenge staget? Fjerne fjørene? Bygge om til standard dempere uten nivåregulering. Er nok noen som har noen mer konkrete tips med tanke på hvor mange lave 124/210 som går rundt om i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg