Rasjima Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Vell det var jo ting før planking, som f.eks phooning hvor man stiller seg opp har en bøy i alle ledd. Det har lenge eksistert men har ikke fått like mye oppmerksomhet i media. Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Spiller da ingen rolle hvilken posisjon man har kroppen i, når det er på gelenderet til verandaen i 8. etg. i blokka. Faller man ned så faller man ned, om man planker, stolper, chair'er, fosterstiller, phooner eller plane and simple ligger. KrF som ønsket å forby planking. Makan til tullingpolitikere. Oppmerksomhetssyke mennesker gjør hva de kan for å få oppmerksomhet. Dette plankestyret er ikke mer farlig enn å stå rett opp og ned. Ærlig talt. Er folk virkelig så forvirret av media, at man tror det er farlig å legge seg ned. Slutt å advar folk mot å planke. Det hjelper ikke hva man sier. Disse menneskene vet jo at det er farlig å være på taket av et tog som kan finne på å kjøre. Vedkommende person som falt ned og strøk med i Australia viste nok også svært godt at det å falle ned fra balkongen ville være det siste han gjorde. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekstremvolvo Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 hehehe.... noe av det som iponerer meg mest er alle dere som hater planking over alt på jord, faktisk gidder å sitte her for å skrive din mening:) hehe get over it... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 For all del, folk må jo få planke så mye de bare vil uten at jeg skal bry meg, men det ser jo ganske latterlig ut :p jeg skjønner enkelt og greit ikke vitsen med det. Hvis det er noen som kan komme opp med en fornuftig / logisk forklaring på hvorfor folk bruker tiden sin på dette, uten å blande inn fritidsproblemene (dette er jo en selfølge at de har), så skal jeg ikke si noe mer i denne saken. Mvh: Mikal B. Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Planker folk enda? Trodde denne greia ville gå over etter noen få uker jeg. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 har gådd drastisk ned :P Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 vell, slik jeg ser det er det vell og få flest "likes" eller kommentarer på de plankebildene man legger ut, og få folk til og le. å si at det er fritidsproblem blir litt feil, for da kunne jo jeg si at dere som skrur dag ut og dag inn, polerer bilene hver dag(for og overdrive) osv, osv. neste kommentar blir sikkert: med skruing og polering gjør man ivertfall noe nyttig. btw: jeg ser på fotball sånn som dere ser på planking. fritidsproblemer, unødvendig, livsfarlig, teit osv. osv. Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ja, planking er jævlig farlig! Det er godt disse to har sykkelhjelm i alle fall. De kunne jo slått seg! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 vell, slik jeg ser det er det vell og få flest "likes" eller kommentarer på de plankebildene man legger ut, og få folk til og le. å si at det er fritidsproblem blir litt feil, for da kunne jo jeg si at dere som skrur dag ut og dag inn, polerer bilene hver dag(for og overdrive) osv, osv. neste kommentar blir sikkert: med skruing og polering gjør man ivertfall noe nyttig. btw: jeg ser på fotball sånn som dere ser på planking. fritidsproblemer, unødvendig, livsfarlig, teit osv. osv. Håper virkelig du tuller nå. Jeg polerer bilen får at den skal se fin ut. Dere planker fordi dere vil få flest "likes" på facebook som du sier.. Vet ikke hva som er verst jeg.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 hver sien fritids sysler :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 hehehe.... noe av det som iponerer meg mest er alle dere som hater planking over alt på jord, faktisk gidder å sitte her for å skrive din mening:) hehe get over it... De sitter nok her og kommenterer fordi det er et diskusjonsforum....... ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 (endret) Det er ingen som kan nekte på at det ser helt idiotisk ut å ligge strak ut over alt mens en annen står å knipser bilder? :p er enig med _MDS_: polering gjøres for å få en bil til å se fin ut :) Planking har ingen som helst mening. Og slutter man å skrur bil, ja da tror jeg jammen meg at bilene stopper opp og! Finurlig fenomen den der skruingen. Endret Juni 10, 2011 av Mikky'en Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Og slutter man å skrur bil' date=' ja da tror jeg jammen meg at bilene stopper opp og! Finurlig fenomen den der skruingen.[/quote'] Nja, vet ikke helt det! Omegan stopper selv om jeg skrur sååeh ja.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Nja, vet ikke helt det! Omegan stopper selv om jeg skrur sååeh ja.. Omegan er et unntak :D Si hva du vil macgyver. Men noen "fritids sysler" er dummere enn andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 så lenge man har det gøy og bedriver fritia med annet en dop voldtekt og vold er vel det samme vel? bruk huet litt hva alternativene kan være... Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg