Gå til innhold

Nissan Micra 1,3Turbo

Ranger emnet


Suveren

Anbefalte innlegg

Hørtes ikke sånn ut i det hele tatt, meeen... lyden kan jo bedra!:D

Vet ihvertfall at hvis det er fakta, sååå er det noen som ska få høre det, :D

Ingen som kjenner noen som har vært borti micra`n altså?

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by mabbutt

 

Den der, eller Starlet Turbo på meg :D

 

..hehehe.. ta deg en detom charade istedet.... jeg har vært i emiratene 5 ukers tid....fikk prøve en G200 detom..... *GOSH* sier jeg bare..også den lyden IRL dah!.... ser ikke bort i fra at det blir en g200 detom på meg snaaart... :D

 

her har du en skikkelig rakett: http://www.autospeed.com.au/cms/A_1597/article.html :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Au au au..det gjorde vondt...

1597.jpg

 

MICRAen var jo en smule stilig..chereaden synes jeg så forferdelig ut..en vanlig cherade ser jo bedre ut jo.....

 

 

dette var bare direkte stygt! ;)

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Gikk en i Bærum før... en sånn grønn en.. den hadde turbo på en liten stund.. men den gikk av etter en stund..

 

Den var grønn med sånne japanske tegn på siderutene.. så stod det vel BONZAI i bakruta eller noe:).. Han kjører nå en S14a

Er ikke det han som jobba eller jobber i telekiosken på storsentert som eide den?

 

BTW. Den 200sx'en har den zx-xz-xy skilter eller noe sånt? Ser den stadig vekk både her og der?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han jobber der jo . .. kjøpt seg en ny s14a z-edition

vx skilter . det hadde den gamle også .

Originally posted by Primera

Er ikke det han som jobba eller jobber i telekiosken på storsentert som eide den?

 

BTW. Den 200sx'en har den zx-xz-xy skilter eller noe sånt? Ser den stadig vekk både her og der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mabbutt

 

Hvis du fikser den like smooth som din egen Charade, så :D

 

...det der er ikke en charade, men en cuore,( mira i utlandet) det var heller det tekniske de hadde klart å få ut av den blokka jeg tenkte på da... :rolleyes: jeg har hele artikkelen et eller annet steds... og en "detom" er en G200 charade som er tunet av detomaso.. (fins i g100 oxo) , karosseriet som kom etter de charadene jeg har...( den som du ser i High Octane 3 som er laget av de to jentene...) :D men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hatsu

 

...det der er ikke en charade, men en cuore,( mira i utlandet) det var heller det tekniske de hadde klart å få ut av den blokka jeg tenkte på da... :rolleyes: jeg har hele artikkelen et eller annet steds... og en "detom" er en G200 charade som er tunet av detomaso.. (fins i g100 oxo) , karosseriet som kom etter de charadene jeg har...( den som du ser i High Octane 3 som er laget av de to jentene...) :D men men..

 

 

Finnes vel i G11 også ;)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår