Torelindstad Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 heisann jeg leter etter fargekoden på min Mercedes cdi200 2001mod jeg har leita etter klistremerke i reservehjul kammeret, dørramma på førerside, motorrom, og i servicehefte men uten hell noen som vet hvor jeg kan finne det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Det du kan gjøre er å ringe en mercedes forhandler å be om lakkoden der, eneste dem trenger er regnr på bilen :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onistad Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 se etter dette merket, ofte i motor rom eller rundt dørene. Lakk kode markert med rødt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg