Gå til innhold

bilder

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Originally posted by Whistler

hu? ferdig?

hehe..ferdig= ferdig fixet..ute og kjører på saltede veier i oslos mørke verden..den blå var sånn frem til januar..så blei den kræsja på siden..fikk ut 35000kr på forsikringen og er nå i Polen og blir fixa..skal skaffe bilder så snart den er tilbake..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Joda..pene biler.. kast av all den oppbrukte RS plastikken så blir dem bra disse her... ;) :D

(Kan ikke fordra Rs front, rieger sideskjørt og bakfanger...mindre pent på a4...MIN mening...)

Nye RS4 sedan ser jo ut som en A4 med RS4 styling den! Å RS4 Sedan'en er råå! Min mening! :D

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TropicX

Nye RS4 sedan ser jo ut som en A4 med RS4 styling den! Å RS4 Sedan'en er råå! Min mening! :D

RS4 sedan er veldig rått ja! Hadde ikke sagt nei takk.. men en rs4 stylet a4 blir noe for tamt i mine øyne.. kaste på så mye plastikk på en så fin bil a gitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS4 sedan er veldig rått ja! Hadde ikke sagt nei takk.. men en rs4 stylet a4 blir noe for tamt i mine øyne.. kaste på så mye plastikk på en så fin bil a gitt... ;)

tja, er vell samma plastikken som det du har brukt penger på det ;)

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. hvis du mener at rs4 lookalike glassfiber front er det samme som en original s4 front så... ;)

Men for all del.. den som liker det må da bare ha det på bilene sine. :)

Hehe! glassfiber er glassfiber det!

Er jo opp til hver enkelt det. Ska være enig om at det er litt oppbrukt.. Nedi gata her står det en helt lik bil som den jeg har, med RS4 styling, å den er åsså rød.. så litt kjedli er det ja. Men synes at de er fine, selv om de er endel brukt.. Synes vell du å? :D

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her høres det jo ut som folk har gode erfaringer.

Jeg har nesten bare hørt dritt om lakkering i Polen. Blant annet at hvis man drar ned selv så tar de blo pris fordi du er turist, og behandler bilen dårlig (setter den ute på gata om natta osv). Men fikk nesten lyst til å prøve selv. Men hva skjer hvis fargen er en annen enn i vognkortet osv? og er det noen som har noen nr. eller websider å kontakte?

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by snerhus

Pene biler, men er ikke så glad i m3-speil på A4. Synes de blir pekende for mye på skrå oppover (kan ha noe med vinkel på bildet å gjøre siden jeg mener at det ikke ser så gærent ut på TS-racing sin. Eventuelt er det forskjellige produsenter ;) )

Finnes det originale Rs4-sedan? Det visste jeg faktisk ikke! Noen som har bilder? :D

Du sier noe der, jeg synes heller ikke m3-speil passet så bra.

Det ser så utpekende ut at det drar for mye oppmerksomhet fra selve bilen, spesielt siden det er side blinkere på de.

Tror nok heller rs4-speil ville passet bedre.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider