Gå til innhold

Deler fra Ebay-Eksos,toppakning og bremser

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Må ærlig si at jeg ikke er helt sikker på hvilken av delene som passer.

på min stratus 2.0l jeg rekner med å ha en 16v motor. er ikke doch utenfor EU?

Det jeg er på jakt etter er:

Katalysator + muligens endepotte

eksos manifoild

Toppakning

Bremseskiver og sko

har aldri vert borti å bestilit slik fra ebay. så er langt i fra om deller passer.

jeg ser at Cirrus har ingen 2.0l motor. Sebring noen, mens Dogde Stratus har en god del Men meste til DOCH motor.

er det noen som kan hjelpe meg med dette? bestille fra Norge er glemmesak!

Ebay link til Toppakning: LINK

Ebay link til Katalysator: LINK

Endret av ludvigsen08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, du burde snakke med de som selger delene. I den første linken er det en email adresse -skriv alle data fra bilen og spør de :) de pleier å være flinke til å svare, selv har jeg brukt andre og da har vi chattet online, og alltid fått riktig svar.

Ellers er doch "standar" på alle 2 liter ;) prisen på den katalisator var jo ikke ille faktisk -i motsetning til hva det koster her til lands MEN hva koster i forsendelse? hold oss informert og like til -apropos ende potten er lett å fikse så den holder 2 eller flere år til :) du trenger å kjøpe en metal platte fra biltema, skjære den i passer brede og lengde, litt tetnings gugge og kledd den med platten, stram med lange rør klemmer:) -på den ene bilen har holdt i 2 år og fremdeles like fint -og 1000 ganger rimeligere enn prisen på en original endepotte...den ruster på oversiden som regel der det er lett å tette på den måtte :)

Endret av matador

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så DOCH er standard. steike lærer noe nytt XD og jeg som har bygget offroadbiler haha, der jeg knuste 3 motor. ene tok fyr på toppen av fjellet typisk. enegang jeg kjørte utfor stup. også en der hmm skjærte motorn, ble litt for mye grus i motor rommet XD

tja mekonomen skulle ha ca 3000,- for en katalysator. ikke pokker da lager en selv bare kjipt det ikke er godkjent da haha.

men jeg kikket innom summitracing hvor jeg handlet ofte til mine offroadprosjekter og fant denne:

http://www.summitracing.com/parts/MPE-93157/?rtype=10

pris ca 1000sjeler

venter fremdeles på svar fra ebay om toppakning:

Lenke til kommentar
Del på andre sider