Gå til innhold

LuxXxuS Opel Vectra Prosjekt :D

Ranger emnet

LuxXxuS

Anbefalte innlegg

ja, fikk tak i de eksos delene kadett-e :)

Hvorfor grønne speil og felger? nei, jeg tenkte at jeg måte lage noko spesielt så ikke alle andre har og når jeg såg den lakken måte jeg berre har den:P jeg syns det ble tøfft men det er jo kvar sin smak :D

Her kommer et par oppdateringa. jeg var på verksted i går og da dreidde det seg for det meste om montering av lydpotte og få vekk dynamo støyen. Etter å ha revet ut alt som heter anlegg og koblet opp alt på nytt hadde jeg fortsett samme støyet så det endte opp med at jeg koblet forstkeran opp i bilen til en kompis og da var akkurat samme driten, så det er forsterkan som er føkka :( er en splitter ny kicker forsterker som jeg kjøpte for 3 veke siden, dette kaller jeg uflaks :( men satsa på at jeg får reklamert denne :D

Nå til noe litt mer positivt:) jeg fikk Grøftelysene mine for et par daga og la dem dit dem blir plassert når alt er ferdi :D

Men her er bildern av eksos og grøftere :D kos dere :)

jeg hadde liggenes en sport bakpotte av et slag som sto på en e36 før så festene passet jo ikke så først måte jeg ordne meg nye fester, hadde i grunna tenkt og ta festene fra gammle lyddempern men sleit siste kappeskive så da tok jeg 2 eksos klemmer og sveiset de på:

08062011098.jpg

08062011097.jpg

så slippte jeg vekk røsten som gjor at lyddemperen bak knakk av og satt på en skøyt som faktisk var tett når jeg ble ferdi noko jeg trur i aldri har opplevd av de skøytene :P

08062011095.jpg

så var det å bruke eksospasta på skøyten:

08062011096.jpg

og så dum som jeg var skulle jeg etter jeg hengte opp eksosen sett på noko skiver og mutter på eksosfestene slik at de ikke datt ut av eksos mansjetten og gjor det rett etter jeg sveiset, faen det var låkt :(

Men her er slutt resultatet:

08062011099.jpg

Her er pakken jeg fikk :D:D

07062011090.jpg

07062011091.jpg

og slik blir de når dem er montert:

07062011092.jpg

Jeg syns det blei drit tøfft :D:D

I morgen blir det å pusse ferdi spakkelen på framfangern :) hadde på litt for tjukkt spakkel så dette tar jo en evighet å pusse det ned igjen men fikk tak i rundt slippemaskin av faren min :D så nå går det fort unna :P

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va tøffe de kjørelysene ja :) Hadde vectra eg o... Va orginal utenom 17" felger. Va utroli god å kjøre å så bra ut :)

Ligger med 2 bilder: :P

11_-1003449457.jpg

11_-1230070495.jpg

Men ska følge me her :) stå på..

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer ny oppdatering igjen :)

Har fått god sak i posten :D

Så har jeg fått tak i noen god saker når det gjelder vasking og oppretting av glansen i lakken :D blei jo satan med hvit na gammle opelen :D eller ha jeg ikke fått gjort så mye, satsa på at jeg får blir ferdi med pussinga av stylinga, ha gått alt for langt tid nå uten at jeg fikk gjort så mye med dette men her kommer bildene av vasking av bilen og godsaken jeg fikk i posten :D

her er godsaken:) 7" skjerm :)

må berre lage egen feste til skjermen siden den festa som følgte med får skjermen til å henge alt for høyt i forhold til der jeg skal ha den.

10062011101.jpg

her er bilen før bil shampoo, clay bar kit, lakkrens og voksing :) matt og jævlig

13062011103.jpg

13062011101.jpg

13062011104.jpg

Og resultatet når jeg var ferdig med alt :D

13062011106.jpg

13062011108.jpg

13062011109.jpg

Blei jo sikkelig shiny :D bilen er HVIT!! :D

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...