Ulvan Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Som overskriften sier må skal jeg til med å bytte girkassen i bilen min. Har fått fatt i en brukt kasse fra et huggeri, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem når jeg snart skal til å skru på bilen min. Har ikke gjort dette før, og lurer derfor på om noen har en "How-to" eller en guide (helst med bilder) som viser/beskriver hvordan man skal gå frem med arbeidet. Alle svar mottas med takk :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbak1 Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 haynes manual ;) der står alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvan Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Har ikke en Haynes manual for hånden akkurat for øyeblikket, så stiller like gjerne et spørsmål her. Skal ut med eksosen fra turbo til sjøten rett under girkassen, har fått skrudd den løs, men hvordan i huleste får jeg den av bilen? Gir etc er fremdeles på bilen btw... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg