Gå til innhold

hei hei :) Nybegynner her :O trenger hjelp! koble til sub inne :)

Ranger emnet

tuttooen

Anbefalte innlegg

hei folkens :D

eg har kjøpt meg en sub fra netthandelen (blir lett revet med der inne) det er en fence audio XO boomboxer for bil, 8”, 350W.. eg skal koble den til inne,, men har kun subben,, no e den koblet til data anlegge mitt.. ikkje spør x) hehe.. far min som har di kjempe gode ideane :O men men,, det e dårlig med lyd.. er lyd men eg vil ha bedre.. noen forslag ? :) eg hadde blitt veeeeldig glad.. er veldig ny på dette så om du skriver ka eg skal gjøre hadde det blitt fint :)

(dataanlegget er 5 høytale på pluss en bass,, no er det 4 høytalere da pappa kuttet av den ene og koblet til bassen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke meningen at den lille forsterkeren i det data anlegget ditt skal lage noe bra lyd i den, er micro forsterker i de anleggene, også er det 5 stereo du bruker det i? så du ikke får senter lyd i bassen f.eks. men må skuffe deg at du kommer aldri til og få bra lyd i den da det er fence, og fence med bra lyd det finnes desverre ikke, kan få mere lyd med en forstereker men neppe bedre lyd, men kan jo putte inn en innbyggings forsterker i den da, men ville driti i hele saken jeg da og heller spart til noe som funker og brukes sånn det skal brukes, ikke jalla koble det til

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv 1000W forsterker til høyttalerene( 2 ching-chang-chung høyttalere i dørene bak, 2 chlas ohlsson høyttalere forran, 2 6x9 alpine i hattehylla)

600W forsterker til 600W 12" rørbass

Spiller som faen det. Ikke at jeg er noen "lydkjenner", men dunker og brøler ut av høyttalerene, så jeg er fornøyd.

Men for all del, skal ikke motsi deg på at fence audio er drittkvalitet :P

Betalte forøvrig rett over 1000lappen for anlegget, fint det. Netthandelen <3

Partner 1,9D -00

Passat 3B 1,8 -98
Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.

Man må være ung og dum for å bli gammel og vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du selv sier ;) dunker og brøler og det var det ;) noen liker jo at det skal skrike og brøle, men kan neppe definereres som bra lyd

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider