S-2000 Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Sånn fint! Kiss and make up, og Larviksfolka kommer bortover til Fokserød ved ni tida... Så kan vi samle troppene på Nordbyen først... Da var det bare å få slengt opp et KART over hvor evt. OBS/Fokserød ligger til de som ikke hører hjemme i traktene (ikke lokalkjent iallefall) her (les: Kristiansandsfolket, Oslo folket osv) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by eek ta det kulig! mcdonalds stenger kl 23.. og de kommer jo ikke stenger av før LENGE etter.. og med mange folk blir det problemer. men har lagt det på hylla. chillen :) Oki sorry blir bare så irritert av at det altid blir splittelser denna natta er mye mere morro når alle samles et sted. To år siden ropte noen purk og alle ble vekk men purken kom alderig og var alderig kaldt ut dit. Sånt irriterer. Men man må ikke inn på seteret for og komme på McD så da er spørsmålet når regner de senteret for stengt? De vet trolig at noe kommer til og skje denna natta siden de har satt opp bom og vakt. Å ja jeg skal legge igjen MP5, kølle, uniform og p..... skjoldet hjemme denna natta... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Era Oki sorry blir bare så irritert av at det altid blir splittelser denna natta er mye mere morro når alle samles et sted. To år siden ropte noen purk og alle ble vekk men purken kom alderig og var alderig kaldt ut dit. Sånt irriterer. Men man må ikke inn på seteret for og komme på McD så da er spørsmålet når regner de senteret for stengt? De vet trolig at noe kommer til og skje denna natta siden de har satt opp bom og vakt. Å ja jeg skal legge igjen MP5, kølle, uniform og p..... skjoldet hjemme denna natta... Era hehe... :p man må inn på plassen for å komme inn på mcdonalds, og mcdonalds stenger kl 23. de stengte ikke før kl 02 om lørdagen.. og de er ikke SÅ nøye på det. men det er jo bare detaljer nå... Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by S-2000 Sånn fint! Kiss and make up, og Larviksfolka kommer bortover til Fokserød ved ni tida... Så kan vi samle troppene på Nordbyen først... Da var det bare å få slengt opp et KART over hvor evt. OBS/Fokserød ligger til de som ikke hører hjemme i traktene (ikke lokalkjent iallefall) her (les: Kristiansandsfolket, Oslo folket osv) tja.. e-18 og avkjørslen ved torp flyplass i sandefjord can't miss it - tror jeg? stort OBS skilt osv.... Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Detta høres jo greit ut gutta! Finnes oxo kart på www.streetrace.no ser jeg. Slures!!! ERA: kan jeg låne håndjerna dine? :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Ratata Detta høres jo greit ut gutta! Finnes oxo kart på www.streetrace.no ser jeg. Slures!!! ERA: kan jeg låne håndjerna dine? :D :D Ja men jeg beholder nøkkel hehehe Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Ratata Detta høres jo greit ut gutta! Finnes oxo kart på www.streetrace.no ser jeg. Slures!!! ERA: kan jeg låne håndjerna dine? :D :D På meg? ;) Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 For de som ikke er helt sikker på hvor sakene i Larvik ligger, her er en tråd på emnet: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=35491 Men da sees vi rundt 21-22 på Fokserød da folkens! Oslo folket må huske å ta av ved riktig sted da... :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerforce Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by viper Hva er galt med Foksrød? Er jo en relataivt "øde" plass, må jo gå ann å være der da? Er jo ikke akkurat skemmende langt fra Nordbyen, og etter det jeg har forstått, så er det ikke lange biten fra Borgeskogen. :cool: Bli enige, for guds skyld! Ellers går detta i vasken :( Fokserød er genialt. Under 15 min fra Nordbyen om man følger fartsgrensen og under 5 min til borgeskogen! Jeg stiller på Fokserød :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by luzifer På meg? ;) :D m'm m'm m'm :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Detta var gode nyheter! Var ikke så vanskelig å bli enige var det? :hug: :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvott Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Fokserød er plassen! nytt "tilholdssted" kanskje? :D er jo bensinstasjon rett ved å greier. Siter -vw golf II (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerforce Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Norvott Fokserød er plassen! nytt "tilholdssted" kanskje? :D er jo bensinstasjon rett ved å greier. Hadde vært no' det... Vet ikke hvordan det er med de "tvilsomme" aktivitetene der på kveldstid lenger... (de som er lokalkjent vet hva jeg mener) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by powerforce Hadde vært no' det... Vet ikke hvordan det er med de "tvilsomme" aktivitetene der på kveldstid lenger... (de som er lokalkjent vet hva jeg mener) :D Tror ikke de "gutta" vil plage oss noe... Mener jeg så at de hadde fått noen skikkelig gode betong-klosser å leke med isteden? Hvis jeg catch'an i det hele tatt da... :) NB! er ikke fra sandefjord Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 usj de kveldsaktivitetene som har vært der oppe er ikke akkurat av "bilkarakter" for å si det sånn :rolleyes: vet ikke hvordan det er der for tiden jeg, men var vel endel der før? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg