Manuell Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hvor er Larvik? Sørlandet? Mulig jeg er med på porsgrunn.. Skal oppsøke en kar å gi han en god gammeldags omgang juling.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Larvik er vel... Sør for Sandefjord og Tønsberg, og du når Larvik før du kommer til Porsgrunn forresten... Stoppe innom Nordbyen først, så kan du stikke å jule opp han stakkaren i Porsgrunn når du har fått nok av biler for dagen... Eller hva? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Enzo... Er sikkert en plass hos meg vettu!!! Skal nok få ordna det... Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Batman, du som kjører den mørkegrønne S14 som går i Larvik? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Er nok det ja... Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 er ingen som er med på å hilse på pors gutta da?? er jo ny åpning og greier :) ikke vær så konservative her da folkens.. begynn på nordbyen, så cruiser dere vestover til oss i pors og gratulerer oss med nytt henge sted :D er godt muli jeg tar turen innom nordbyen før jeg stikker videre til pors selv!! men kom igjen fokens.. vi trenger litt flere rånere i pors.. blir jo kult om vi får fylt opp plassen med masse råe og fancy cars da (min er da seff ikke en del av den gjengen men..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Det er lenge siden det var bra i porsgrunn natt til 1. mai!!! Men det hadde jo vært artig om det kunne blitt litt liv der igjen!! Det var jo bra med folk der for en 5-7år siden...Men snuten har vært så "kjipe" der de siste åra!!! Så jeg er med enten det blir her eller der jeg... Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by Batman Det er lenge siden det var bra i porsgrunn natt til 1. mai!!! Men det hadde jo vært artig om det kunne blitt litt liv der igjen!! Det var jo bra med folk der for en 5-7år siden...Men snuten har vært så "kjipe" der de siste åra!!! Så jeg er med enten det blir her eller der jeg... det er bra å høre :D *glor rundt..* flere som er med?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 har mest trua på nordbyen, særlig siden det har blitt litt lamt i porsgrunn de siste gangene. men må nesten sjekke ut nyåpningen av gummitorvet også. Så det blir vel larvik først og så turen til Porsgrunn etterhvert. Alltid mye moro å få med seg denne natta, får bare håpe på bra vær :) Har satt opp både larvik og porsgrunn på terminlista mi i allefall. :dude: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg ville nå valgt Porsgrunn først, fordi jeg bor i Skien :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by Precious Jeg ville nå valgt Porsgrunn først, fordi jeg bor i Skien :D nettopp fordi jeg bor i skien er det best å begynne i Larvik... når man da setter kursen mot Porsgrunn så er man også på vei hjemover ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Ikke så værst tenkt, men planen er jo å få samle alle et sted til slutt og da kan vi jo følge planen din :) Hadde hvert sinnsykt moro å fått masse folk og biler i Porsgrunn, på nyåpning av Gummin. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 burde jo heller ta det i porsgrunn siden det er åpning.På norbyen er det noe treff og greier mye oftere enn i porsgrunn.så larvik kan mann ta en annen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by Precious Ikke så værst tenkt, men planen er jo å få samle alle et sted til slutt og da kan vi jo følge planen din :) Hadde hvert sinnsykt moro å fått masse folk og biler i Porsgrunn, på nyåpning av Gummin. planen min er seff best! :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 er med for forspiel i larvik asss.....oxo er det full party på gummi'n i porsgrunn! oxo nachspiel i garasjen...:)) Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg