pr0xZen Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Av (anseelig) irrelevant grunnlag, har jeg hatt sperrefrist en lengre periode, og sperrefristen utgår om ca 3 uker. Jeg er inneforstått med at jeg må søke om å få erverve førerkort slik som første gangen (pr. brevpost ettersom det ikke er førstegangssøknad), før jeg kan ta teorieksamen. Vil ha prosessen tilbakelagt snarest mulig - behandlingstiden er vel minst 2 uker, så lurer derfor på følgende: Om jeg sender inn søknaden allerede nå - vil den bli avvist? Eller, vil jeg kunne få godkjent å ta teorieksamen f.o.m. datoen sperrefristen går ut...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbak1 Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 det skal funke som du sier sist der . gå inn på vegvesen.no der står det nyttig info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0xZen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2011 Takker - har sendt inn søknaden nå, så skulle det mot formodning gå andre veien, burde ingen tid gå tapt :) Har trålet igjennom endel på vegvesen.no - men er ikke alltid like enkelt å finne det man leter etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg