micknutzen Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 ei veninna av muttern har en freelander og på mellomakselen er det er ring av stål rundt en hardyplate.. og den ringen har løsna og ligger løst på akselen.. er det farlig og evnt kappe den vekk? er ikke noen ulyder sellom den ikke er der...?? se bilde for og se hvem ring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freelander Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Hei! Fikk du løst problemet ditt angående mellomakslingen? Jeg har samme problemet nå, og lurer på om det er enkelt å reparere selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Hei, Den ringen er en vibrasjonsdemper. Den må ikke være der, men kan være grei å ha. De kan kjøpes på ebay for en rimelig peng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Hei, Den ringen er en vibrasjonsdemper. Den må ikke være der, men kan være grei å ha. De kan kjøpes på ebay for en rimelig peng. Eventuelt bare kontakt din lokale Land Rover-forhandler. Disse løsner i opplagringen svært ofte når bilen er såpass gammel. Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Boye Olsen Skrevet April 29, 2018 Rapporter Share Skrevet April 29, 2018 Slenger meg på denne tråden jeg. Har en 2005 Freelander 1.8 bensin med ødelagt lager på mellomaksel. Aksel ligger nå løst i det bakerste lageret og bråker. Funnet ut at det er en drittjobb å bytte og vurderer å fjerne hele mellomakselen og ta det når jeg får tid. Er det bare å fjerne den og kjøre eller er det noe mer jeg må tenke på? Og vil den gå gjennom en EU-kontroll.......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg