K-E Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 RONIN har etpar tøffe biljaktsekvenser! Med bl.a Audi S8 og BMW M5! K-E Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Må ikke glemme Taxi 1 og 2 var det en som sa.... Må ikke glemme 3ern heller sier nå jeg :) Fikk den i går. Stalone har en rolle der :) Hehe. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Xenon Må ikke glemme Taxi 1 og 2 var det en som sa.... Må ikke glemme 3ern heller sier nå jeg :) Fikk den i går. Stalone har en rolle der :) Hehe. Har Taxi 3 kommer sier du?????????????????????????????????????????????? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Ja den har kommet.... kom får et par uker siden Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Corfic Ja den har kommet.... kom får et par uker siden Er den bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 den må jeg se. kino????? Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Taxi 3?? Konge! Driven ellerno synest jeg var ganske teit =/ Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Biker Boyz skal visstnok være i Fast&Furious-stil med MC Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Så har vi jo cannonball run 1 & 2 da de er jo klassikere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Originally posted by LordSnick Har den på divx :) har dvdenså rippa den..hehe Har prøvd å få tak i originale gone in 60 seconds lenge jeg, hvor fikk du tak i dvd'en din? Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 lazerworld i oslo tlf 22 41 29 40. dem reklamerer med at om den er utgitt på dvd så skaffer dem den. har prøvd det å i flere tillfeller er dem billigere en å importere selv. men på nett er det vell greiest å bruke http://www.play.com der deler dem opp orderen så den blir under 200 nok pr sendig. ergo ingen toll og moms :)) men det mest geniale er jo at frakt er inkludert på de fleste filmene å ja det gjelder også til norge. mvh jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Så akkurat Transporter. Den e vist ganske ny, og hadde litt feit bilkjøring. Brukte helst BMW 735.. Blei mye preik og ikkje så mye kjøring, men det va jaffal litt tøff slåssing i tilegg:) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Gone in 60 Seconds - Nicolas Cage & Angelina Jolie snor dyra bilar Days of Thunder - Tom Cruise kör Stock car Bullitt - Steve McQueen i en klassisk biljakt The Cannonball Run - Klassikern! Burt Reynolds & Roger Moore glassar runt, snygga bilscener med Countach Cannonball Run II - rätt usel uppföljare, Countachen är det enda som räddar filmen The Fast and the Furious - Amerikanskt rice-rejs i klassiskt hollywood stil. The Legend of Speed - Hong Kong rejs mellan Mitsu EVO gäng och Subaru Impreza gäng. Driven - Stallone kör F1 bil (har inte sett den än) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Synes det bildet ser litt stage'a ut jeg men. Har foresten Taxi 3 liggenes på CD en plass, men den er lett å laste ned med DC også. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by hmhaga Bullitt med Steve McQueen? http://us.imdb.com/Title?0062765 hmmmm detta er MAKS off topic.. men du er vel ikke i familie med noen fra nannestad? Heter haga selv jeg... (er vel kanskje mange?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg