Cozzie Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Jace Synes det bildet ser litt stage'a ut jeg men. Har foresten Taxi 3 liggenes på CD en plass, men den er lett å laste ned med DC også. Satt meg ned her om dagen, i god tro om å se taxi 3, og spise god mat. Det hele endt med forbannelse da jeg hadde store problemer med å få koblet pc'n til tv'n. Da jeg etter mange minutter klarte dette, og fikk satt på filmen, oppdaget jeg jo at det ikke var en tekstet film. Mine franskkunnskaper er langt fra der de bør være skjønner dere... Går det ikke ann å legge til tekster til enkelte filmer? Har hørt noe om subtitlesprogrammer noe..? Hvor finner man i så fall subtitles til slike filmer? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg