protevs Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Hadde min Lancer 1997 inn på ikke-merkeverksted. Det ble byttet to pærer, en bremsekloss, 2 bremseskiver og begge bremserørene bak. Lurte på om prisen for arbeidet er normal.. Feilsøking/prisoverslag mekanisk arbeid 336,- Arbeid, rep. lys 112,- Pære, venstre nærlys 84,- Pære, høyre parklys 12,- 1 Bremsekloss 556,- 2 bremseskiver 1675,- Frigjøre, glide + pusse rust på caliper 336,- Arbeid, bremser 1343,- 2 bremserør 250,- 4 bremsenipler 50,- 1 bremsevæske 62,- Arbeid, bremserør 3135,- Tilsammen kr. 7950,- Noen som kan kommentere prisen her? Er det stivt med 3135 i arbeid for å bytte bremserør? Tar det virkelig så lang tid? Pris per time arbeid står ikke spesifisert på fakturaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Det kommer jo litt ann på hvor omfattende jobben er da. Hvor bremserørene ligger, om noe mer må demonteres,om rørene må lages osv, men i utgangspunktet vet jeg om mange som har betalt mer Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 de måtte lage bremserør her. hvis det er en som går over tanken. så skjønner jeg prisen. da må hele tanken demonteres for og få tredd røret over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Syns ikke den prisen er unormal Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg