Maniac Skrevet Mai 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2011 Hey jeg lurer på om noen her har kjørt med sinter lamell på original svinghjulet på audi a4 b5 1.8TQ 1996 mod. Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2011 Jeg har ikke det, men undrer litt hvorfor du i det hele vurderer sinter-lamell. Er da bedre å kjøpe et clutchsett som holder mer, da uten av/på-clutchen man får med sinter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2011 sachs clutch på min 1.8tq, mye bedre enn av/på som du får med sinter ;) pedalen er akkuratt som orginalt men clutchen tåler mye mer Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 ok..takker for svarene.grunnen til at jeg vurderte det var da prisen :P og jeg har da hørt at f.eks spec clutch ikke var veien å gå pga dårlige clutcher. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 ok..takker for svarene.grunnen til at jeg vurderte det var da prisen :P og jeg har da hørt at f.eks spec clutch ikke var veien å gå pga dårlige clutcher. Tulleprat! Spec-clutch er noe av det bedre, men krever maskinering (planing) av svinghjul for optimal styrke/holde oppgitte tall (eller nytt lettvekts-svinghjul). Spec sine clutcher gir heller ikke stygghard pedal slik mange andre clutcher (trykkplater) gir. Testet på en Audi S2 med Spec steg 2, clutchpedalen ble faktisk lettere enn originalt, og denne clutchen holdt til hjulspinn på alle fire hjul! En annen ting som få er klar over, clutchen skal kjøres inn for optimal effekt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg