mercedes w201 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 tøft. eg hadde tenkt å stille på dagen eg åsså. me 190 såklart:naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 e de nån såm væit kosn dag de e nigth of thunder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 zoom zoom - Han fikk registrert den dagen etter han kom til byen med den. Ellers må alle glede seg til å se denne bilen live. Jeg ser den hver dag, skikkelig rå bil må jeg bare si. Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanzini Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Den så jo ikke no særlig bra ut, med hull til hengerfeste på en org. baksjerm, mangler "netting" i grillen og er ikke sleeper med evo2(?) felger, sota baklamper, 16v vinge og så mye senking :\ Må ha litt størrelse på felgene for å få plass til de pizzane der.... Da syns jeg at felgvalget var smakfult. At den er lav har vel sin naturlige forklaring om bilen skal være kjørbar, skader vel sikkert ikke med bedre marktrykk heller. Jeg er enig med deg om baklampene, jeg ville hatt de i orginalfargen. Det ser jo bare dritcoolt at det som ser ut som avtagbart hengerfeste egentlig er en fallskjerm..... Feet sleeper dette!:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos89 Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 En gammel tråd, men ordner en liten oppdatering for de som er interessert. Bilen er nå i mitt eie og står i garasjen her. Var og henta den hos Roger i Narvik i juli i år. Det er en god del arbeid før den blir strøken, og det var div. feil på den så det er noe jeg skal ta meg av fremmover. pluss at jeg har flere planer for den, så den blir nok ikke å se langs veiene før 2010. Da skal jeg prøve å få ræva mi ned på gatebil :P I skrivende stund er bilen ribba for det meste av deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3rc3d3sB3nZ_230ce Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Fint at den fortsatt lever ! Håper å se den på gatebil :) Lykke til Siter - JL audio - - Mercedes Benz - -_-_-_-_-_-_-_- *Menn med hjerne,kjører bil med stjerne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos89 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Jo takk, bilen levde i beste vellstand sist den ble brukt. Gjenstår bare å få den strøken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerzen Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 En gammel tråd, men ordner en liten oppdatering for de som er interessert. Bilen er nå i mitt eie og står i garasjen her. Var og henta den hos Roger i Narvik i juli i år. Det er en god del arbeid før den blir strøken, og det var div. feil på den så det er noe jeg skal ta meg av fremmover. pluss at jeg har flere planer for den, så den blir nok ikke å se langs veiene før 2010. Da skal jeg prøve å få ræva mi ned på gatebil :P I skrivende stund er bilen ribba for det meste av deler. Nå er vi i 2010! Er bilen på veien? :) Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos89 Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Kjekt å se at noen følger med :) Bilen er ikke langt ifra ferdig, mangler noe slanger og ledningsnett i motorrom, noe plast utvendig og lakkering. Blir nokk ferdig til i sommer, vertfall målet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Kan du prøve å komme til Våler? :D har så jævlig lyst til å se dene bilen Live!!! :) rå sleeper du har fått deg..! Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos89 Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Takker :) Bilen er straks iferd med å få noe mer plast nå, så noe sleeper er det ikke lengre. Håper på å ta turen til Våler ja :) Blir vertfall på 190 treff. Gatebil er det ikke sikkert jeg rekker, vertfall ikke det som er i mai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Det er den siste eller nest siste helga i mai tror jeg! Har du noen bilder av bilen? I såfall legg de ut her! :) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos89 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Akkurat nå er det ikke noe og se, demontert det meste :P Men har prosjekttråd på 190klubben om du er medlem der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Nei har dessverre ikke det :( litt dumt at man ikke kan se på trådene, hvorfor kunne det ikke vært som her på bf? så alle kan se det men ikke kommentere om du ikke er medlem.. Lykke til videre! Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos89 Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Ja si det, hehe. Men koster jo bare 190kr året, så jeg ville meldt meg inn :) God hjelp får du og flere fordeler har du også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg