Gå til innhold

Mercedes 190E Sportline DTM Cosworth (Genial historie om Vidar Hansen!!)

Mirus

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

zoom zoom - Han fikk registrert den dagen etter han kom til byen med den.

Ellers må alle glede seg til å se denne bilen live.

Jeg ser den hver dag, skikkelig rå bil må jeg bare si.

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Den så jo ikke no særlig bra ut, med hull til hengerfeste på en org. baksjerm, mangler "netting" i grillen og er ikke sleeper med evo2(?) felger, sota baklamper, 16v vinge og så mye senking :\

Må ha litt størrelse på felgene for å få plass til de pizzane der.... Da syns jeg at felgvalget var smakfult. At den er lav har vel sin naturlige forklaring om bilen skal være kjørbar, skader vel sikkert ikke med bedre marktrykk heller.

Jeg er enig med deg om baklampene, jeg ville hatt de i orginalfargen.

Det ser jo bare dritcoolt at det som ser ut som avtagbart hengerfeste egentlig er en fallskjerm..... Feet sleeper dette!:jackinbox:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

En gammel tråd, men ordner en liten oppdatering for de som er interessert. Bilen er nå i mitt eie og står i garasjen her. Var og henta den hos Roger i Narvik i juli i år. Det er en god del arbeid før den blir strøken, og det var div. feil på den så det er noe jeg skal ta meg av fremmover. pluss at jeg har flere planer for den, så den blir nok ikke å se langs veiene før 2010. Da skal jeg prøve å få ræva mi ned på gatebil :P I skrivende stund er bilen ribba for det meste av deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
En gammel tråd, men ordner en liten oppdatering for de som er interessert. Bilen er nå i mitt eie og står i garasjen her. Var og henta den hos Roger i Narvik i juli i år. Det er en god del arbeid før den blir strøken, og det var div. feil på den så det er noe jeg skal ta meg av fremmover. pluss at jeg har flere planer for den, så den blir nok ikke å se langs veiene før 2010. Da skal jeg prøve å få ræva mi ned på gatebil :P I skrivende stund er bilen ribba for det meste av deler.

Nå er vi i 2010! Er bilen på veien? :)

97' Bmw 318i touring

90' Mercedes 260E --SELGES--

87' Vw Golf 1 Cab --SELGES--

Lenke til kommentar
Del på andre sider