viper Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Nei har dessverre ikke det :( litt dumt at man ikke kan se på trådene, hvorfor kunne det ikke vært som her på bf? så alle kan se det men ikke kommentere om du ikke er medlem.. Lykke til videre! Vi har denne mini-avgiften, rett og slett for å få ha mulighet til å ha en skikkelig server og hjemmeside. Samt heve nivået på forumet. De som gidder betale denne lille avgiften har litt mer lyst enn alle andre til å være med i denne flotte klubben. For det er det vi er, en klubb, ikke bare forum. Med banetreff og medlemsrabatter som alle kan dra nytte av og kose seg med. Mvh Geir A. Formann i MB 190 klubben Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 mmh det skjønner jeg jo ;-) skal få laga meg bruker da jeg har kjøpt meg 190 :-) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerzen Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Takker :) Bilen er straks iferd med å få noe mer plast nå, så noe sleeper er det ikke lengre. Hva mener du med mere plast? Håper for guds skyld at du ikke putter på detta fæle evo kittet :adolf: Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos89 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Hva mener du med mere plast? Håper for guds skyld at du ikke putter på detta fæle evo kittet :adolf: Her kommer et alt for sent svar, bedre sent enn aldri :) Bilen blir en EVOI replica, ikke noe rieger sett nei, om det var det du siktet til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ixion Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Her kommer et alt for sent svar, bedre sent enn aldri :)Bilen blir en EVOI replica, ikke noe rieger sett nei, om det var det du siktet til :) Si ifra hvis du skal selge;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos89 Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Si ifra hvis du skal selge;) Stylingsettet du tenkte på? Isåfall får du kjøpt dette flere steder, men arbeidet med å tilpasse det 100% er ekstremt mye arbeid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg