Zimmern86 Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Hva innebærer klimarens? Har tatt service på klimaanlegget, men det lukter fremdeles vond lukt, iallefall når jeg har på varmen. Vil klimarens si at det renser alt, eller renser den kunn "klima kjølingen"? Æ ba om klimarens på fredag hos snapdrive, men da jeg kom hjem, leste jeg over kvitteringen, og det sto ikke noe om klimarens. Bare skifte av kupefilter, sporgass og acgass.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Noen sprayer inn bakteriedreper i dysene og dreneringsslangen, andre bruker et ioniseringsapparat inne i bilen. Det siste er uansett det mest effektive Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 så klimarens skal drepe evt. bakterier, og lukten skal forsvinne, selv om varmeapp. står på full varme? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg