Gå til innhold

Katta til naboen ligger på bilen...

Ranger emnet

el-frodo

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg når katta til naboen vandrer og ligger over bilen min.

Det blir mange fotspor og bilen ser ikke ut.

Lakken blir ødelagt, men jeg kan liksom ikke skyte katten heller.

Har jaget den vekk mange ganger. Til og med kastet en bøtte iskaldt vann på den når den lå der. Men ingenting ser ut til å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

Ha klar en vannslange. Når du ser katten gå på bilen så spyler du på den med vann.

Da lærer katten at din bil = bad idea... :)

Høhø

enten så er katten min stokk dum eller så fungerer ikke den fremgangsmåten... Katten min hopper opp på bordet. Jeg hoier og skriker sånn at den blir redd og hopper ned, 5 timer senere hopper den opp på bordet igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Høhø

enten så er katten min stokk dum eller så fungerer ikke den fremgangsmåten... Katten min hopper opp på bordet. Jeg hoier og skriker sånn at den blir redd og hopper ned, 5 timer senere hopper den opp på bordet igjen :rolleyes:

Det er nok fordi den har versjon 4.10 i gullfiskhukommelse.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å la bilen ligge litt på katta? Det hjelper nok......

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår